GRATIS VERZENDING IN NEDERLAND & BELGIE!

0

Je winkelwagen is leeg

FAQ en Contact

Bestelling en levering
Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 7 werkdagen.
Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling volgen via onze ‘Volg je bestelling’ pagina.
Heb je na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Antwoord:  Onze excuses als dit gebeurd is. Neem contact met ons op via het vragen formulier en wij zullen het missende product gelijk naar je opsturen!
Vraag: Wat zijn de verzendkosten?
Antwoord:  Alle bestellingen worden GRATIS verzonden
*Het komt weleens voor dat wij ter promotie een aantal artikelen GRATIS weggeven. Om de kosten enigszins te dekken rekenen wij hiervoor €6,95 aan verzendkosten.
Ruilen en retourneren
Vraag: Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
 
Antwoord: Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen.
 
Vraag: Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
 
Antwoord: Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Track en Trace
Vraag: Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Antwoord: Op de Pagina 'Volg mijn bestelling' Kunt u stapsgewijs uw ordernummer en E-Mail adres invoeren. zo kom je erachter wat jou Track and Trace nummer is en kun je jouw bestelling volgen.
Vraag: De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.